دانلوديها
دانلوديها همه چيز اين جاست

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت دانلوديها دریافت نمایید. تیم دانلوديها سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:دانلودها

رمز فايل:WWW.DOWNLOADHA.COM

download دانلود آهنگ فوق العاده زیبای محسن چاوشی با نام لباس نو (تیتراژ ویژه برنامه نوروز) لینک دانلود – 7.6 مگابایت





ارسال توسط امین سکندرپور

 سریال خداحافظ بچه یکی از سریال های تهیه شده برای ماه مبارک رمضان می باشد که تیتراژ پایانی آن را علی لهراسبی خوانده است که در ادامه ی مطلب می توانید این آهنگ زیبا را با کیفیت ۱۲۸ به صورت رایگان و مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید که امیدواریم از آن لذت ببرید .Bye bache دانلود تیتراژ سریال خداحافظ بچه با صداي علی لهراسبی

 منبع:دانلودها

رمز فايل:WWW.DOWNLOADHA.COM

download دانلود تیتراژ سریال خداحافظ بچه با صداي علی لهراسبی لینک دانلود – ۳٫۳ مگابایت | لینک کمکی





تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانلود تیتراژ سریال خداحافظ بچه,
ارسال توسط امین سکندرپور

 موج محرم اثری تصویری به صورت نماهنگ ساخته مستانه مهاجر با صدای بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد است. فایل صوتی این اثر نیز با تنظیم علی پاکدامن و ترانه فرید احمدی با کیفیت ۱۹۲kbps به همراه کلیپ تصویری آن هم اکنون قابل دریافت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:دانلودها

رمز فايل:WWW.DOWNLOADHA.COM

 لینک دانلود موزیک "موج محرم" با کیفیت ۱۹۲ – 6.1 مگابایت لینک کمکی

download دانلود کلیپ تصویری موج محرم بنیامین بهادری + آهنگ لینک دانلود کلیپ تصویری "موج محرم" – 17.1 مگابایت لینک کمکی

 

 





ارسال توسط امین سکندرپور

 قلب محرم اثری تصویری به صورت نماهنگ ساخته مستانه مهاجر با صدای بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد است. فایل صوتی این اثر نیز با تنظیم علی پاکدامن و ترانه فرید احمدی با کیفیت ۳۲۰kbps به همراه کلیپ تصویری آن هم اکنون قابل دریافت می باشد.شما مي تونيد اين اهنگ را از سايت دانلوديها دريافت نماييد. 

ghalbe moharam دانلود کلیپ تصویری “قلب محرم” بنیامین بهادری + آهنگ

 منبع:دانلودها

رمز فايل:WWW.DOWNLOADHA.COM

 لینک دانلود موزیک "قلب محرم" با کیفیت ۳۲۰ – 8.5 مگابایت لینک کمکی

download دانلود کلیپ تصویری “قلب محرم” بنیامین بهادری + آهنگ لینک دانلود کلیپ تصویری "قلب محرم" – 20 مگابایت لینک کمکی





ارسال توسط امین سکندرپور

 همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. 

gta vice city android بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   اندروید

منبع:دانلودها

رمز فايل:WWW.DOWNLOADHA.COM

download بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   اندروید  لینک دانلود فایل نصب ورژن ۱.۰.۲ – 4 مگابایت | لینک کمکی

download بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   اندروید  لینک دانلود گیم دیتا ورژن ۱.۰.۲ – 996 مگابایت | لینک کمکی

ویرایش: ورژن ۱.۰.۲ قرار داده شد. متاسفانه ورژن ۱ این بازی دارای مشکلات بود که باعث می‌شد در برخی دستگاه‌ها بازی اجرا نشود، ورژن جدید یعنی ۱.۰.۲ این مشکل را بر روی اکثر دیوایس‌ها از بین برده است.
 
توجه: فایل دیتای بازی را در محل زیر کپی کنید:
sdcard/Android/obb

  





تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانلود بازي جي تي اي براي انرويد,,
ارسال توسط امین سکندرپور

 Random Android Games Pack – شاید جستجو و دانلود بازی های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین بازی های جذاب برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این بازی ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این بازی ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 
 

 

Random Android Games Pack مجموعه بازی های جدید آندروید Random Android Games Pack

منبع:دانلودها

رمز فايل:WWW.DOWNLOADHA.COM

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت

 برای مشاهده ی لیست بازیها کلیک کنید .

 

download مجموعه بازی های جدید آندروید Random Android Games Pack دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload   Direct Link

 

 





ارسال توسط امین سکندرپور

 مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس در ماه های اخیر نامی آشنا در  بین مجلات تخصصی بازی های ویدئویی شده است.گیمفاپلاس: دیجیتال نام شاخه ی دوم از سلسله مجلات گیمفاپلاس است که بصورت ماهانه منتشر و به بررسی تخصصی بازی های روز دنیا میپردازد.یکی از مزیت های این مجله ی الکترونیکی که نسبت به دیگر مجلات مشابه دارد،استایل خاص گرافیکی آن و سازماندهی مطالب است که بر اساس استاتدارد های جهانی که توسط مجلات شماره یک دنیا ابدا شده،پایه ریزی شده است.نقطه ی قوت گیمفاپلاس : دیجیتال،پشتیبانی بسیار عالی به سبب وجود وب سایت اصلی گیمفا،سومین وب سایت پرمخاطب فارسی زبان بازیهای ویدئویی و همچنین وجود مقالات هایپ و اختصاصی در آن (مانند مصاحبه با بازی سازان مطرح دنیا و یا هایپ عناوین مطرح) است که وجه تمایز بسیار زیادی را نسبت به دیگر مجلات ایجاد میکند.

 

 

لیست تحریریه  :

مدیر مسئول : دانیال نوروزی
سردبیر : حامد افرومند
دبیر تحریریه : امیر گلخانی
طراحی و صفحه آرایی : حامد افرومند
تحریریه : حسن ناظر مظفری – قاسم نجاری – عماد عامری – سینا نادری – مانی میرجوادی – محمد رضا مصطفوی – بهزاد شعبانی – سجاد سعیدی – امیر شیروانی – حسام افرومند – رامیلا کهن زاد – شینجی امیر هاسگاوا – با تشکر از شاهین رستم خانی
 

password دانلود شماره سوم ماهنامه الکترونیکی گیمفاپلاس پسورد فایل: www.downloadha.com
download دانلود شماره سوم ماهنامه الکترونیکی گیمفاپلاس لینک دانلود – 19.49 مگابایت | لینک کمکی

در شماره سوم از مجله ی گیمفاپلاس : دیجیتال ما شاهد بخش های بسیار متنوع و مقالات بسیاری در باب نقد و پیش نمایش هستیم.تاریخچه ی عنوان Dead Space در صفحات اولیه مجله خودنمایی خاصی دارد.سپس در بخش پیش نمایش ما شاهد ۴ بازی مورد انتظار سال ۲۰۱۳ هستیم که اصلیترین آنها بازی The last of us است که مو به مو تمامی اطلاعات منتشر شده مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.بعد از بخش پیش نمایش ها به مصاحبه ی اختصاصی گیمفا با آقای YassineArif ،Level Designer  شرکت Ubisoft در شعبه ی کازابلانکا کشور مراکش میرسیم.این اولین مصاحبه ی اختصاصی گیمفا با یک بازی ساز مطرح خارجی بوده است و پیشنهاد میکنیم حتما آن را مطالعه کنید.
بخش بعد مربوط به نقد و بررسی عناوین منتشر شده است که ۵ بازی در این بخش برای بررسی توسط نویسندگان با تجربه ی ما گذاشته شده است. با تمام شدن سال ۲۰۱۲ و ورود به سال ۲۰۱۳،گیمفاپلاس هم تصمیم به انتخاب عناوین برتر سال ۲۰۱۲ کرد و شما میتوانید در بخش بعدی مطالب،لیست برترین عناوین سال ۲۰۱۲ از دیدگاه تحریریه مجله ی گیمفاپلاس را مشاهده کنید.
بخش تکنولوژی و IT یکی از پر محتواترین و بهترین بخش های این شماره است که از بررسی تلویزیون های هوشمند تا اخبار داغ این صنعت،میتواند شما خواننده ی عزیز را جذب کند.در انتها نیز مقاله ای در باب "تحول ترس در بازی های ویدئویی"،مطلبی بسیار مفید و کارشناسانه خواهد بود که پیشنهاد میکنم از دست ندهید.





ارسال توسط امین سکندرپور

 نام انیمیشن :  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز فصل ۲

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش 
مدت زمان : ۲۲ دقیقه 
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
امتیاز : ۶٫۶/ ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها
اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا
 
خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و … ، هم اکنون می توانید فصل دوم این مجموعه فوق العاده جذاب را از دانلوديها دریافت نمایید .  
caution دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness  توجه : کاربران عزیز می توانند فصل اول این مجموعه را از اینجا دریافت نمایند . 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
منبع:دانلودها
رمز فايل:WWW.DOWNLOADHA.COM




ارسال توسط امین سکندرپور

 ژانر : انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی

سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
تعداد فصل : ۱ فصل کامل پخش شده ، فصل دوم در حال پخش
مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۷٫۵/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد ، زیرنویس از تیم ترجمه ۹Movie 
IMDB ، Wikipedia
 
خلاصه داستان: کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این مجموعه ، در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و … . هم اکنون می توانید مجموعه دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب و خاطره انگیز را از سایت دانلودها دریافت نمایید . زیرنویس فارسی به زودی برای انیمیشن آماده خواهد شد .  
توجه : کاربران عزیز می توانند فصل اول این مجموعه را از اینجا دریافت نمایند .
 
 
 
 
 
 
source دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011 توجه : از قسمت پنج به بعد زیرنویس عزیزان ما در تیم ترجمه گروه ۹Movie قرار خواهد گرفت
 
 
 
 
 
 
 
the looney tunes show 2011 cover دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011
منبع:دانلودها
رمز فايل:WWW.DOWNLOADHA.COM
 




ارسال توسط امین سکندرپور

  

نام انیمیشن : Young Justice Season 2 ، عدالت جویان جوان فصل دوم – قسمت های ۱ تا ۱۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش  
تعداد فصل : ۲ فصل
مدت زمان : ۲۲ دقیقه
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p 
امتیاز : ۸٫۸ / ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی تیم ترجمه دانلودها …
IMDB ، ویکی پدیا 
خلاصه داستان: داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند .
             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:دانلودها
رمز فايل: www.downloadha.com

 دانلود قسمت اول :

دانلود :       Rapidshare       Direct Link

- دانلود زیرنویس فارسی قسمت اول به صورت جداگانه

 

download دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 دانلود قسمت دوم :

دانلود :       Rapidshare       Direct Link

دانلود زیرنویس فارسی قسمت دوم به صورت جداگانه

 

download دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 دانلود قسمت سوم : 

دانلود :      Rapidshare        Direct Link

 
download دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 دانلود قسمت چهارم :
دانلود :       Rapidshare       Direct Link
 
download دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 دانلود قسمت پنجم :
دانلود :       Rapidshare       Direct Link
 
download دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 دانلود قسمت ششم :
دانلود :       Rapidshare       Direct Link
 
download دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 دانلود قسمت هفتم :
دانلود :       Rapidshare       Direct Link
 
download دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 دانلود قسمت هشتم :
دانلود :       Rapidshare       Direct Link
 
download دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 دانلود قسمت نهم :
دانلود :       Rapidshare       Direct Link
 
download دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 دانلود قسمت دهم :
دانلود :       Rapidshare       Direct Link
 
زیرنویس فارسی به زودی
 
زیرنویس فارسی به زودی
 




ارسال توسط امین سکندرپور