دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC
دانلوديها
دانلوديها همه چيز اين جاست

 Euro Truck Simulator 2بازي است كه شما از رم تا برلين را بايد مسافت طي كنيد.شما اين بازي را دانلود كنيد پشيمان نمي شويد.اين بازي شبيه ساز بازي 18 چرخ است كه بازي بسيار محبوبي است.دانلود كنيد ازسايت دانلوديها.  فایل های Update در پوشه اپدیت را نصب کنید و بازی را با استفاده از فایروال بلوک نمایید . در صورت خواستن سریال ، کد ۷KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ را وارد کنید .

 
مشکلات رایج:
۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.
۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.
۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.
             
لینک های دانلود :   Rapidshare   Direct Link

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Euro Truck Simulator 2 S2 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S1 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

Euro Truck Simulator 2 S4 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S3 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

منبع:دانلودها
رمز فايل:WWW.DOWNLOADHA.COM
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:بازي 18 چرخ,
ارسال توسط امین سکندرپور

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی